IJsland; geijsers, gletsjers en watervallen

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog over de reis naar IJsland.

Als je op de hoogte wilt blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis kan je vanaf morgen regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

We hebben deze reis geboekt via Kras, de 7 daagse rondreis door Zuid-West IJsland. Na Engeland, Schotland en Ierland gaan we nog een heel stuk noordelijker. Naar een land waar het in de lente en zomer maar een paar uur echt nacht is en in de winter nauwelijks dag wordt. Een land van vuur en ijs. Een land van 130 vulkanen en veel geothermische activiteit. Een bijzonder land met prachtige natuur en zwarte stranden. Ik ben super benieuwd wat we allemaal gaan tegenkomen.

Onze reis zal telkens uit een reisdag en rustdag bestaan. We doen een aantal plaatsen aan die we dan uitgebreid kunnen bezoeken. We rijden zelf met een huurauto door de "Golden Circle" zoals ze het noemen en gaan naar natuurreservaten.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jolande

Reacties

Reacties

Cindy Eerhart

Hele fijne vakantie en leuk dat we mogen mee genieten van jullie vakantie.
Ga er lekker van genieten

Jolande Rommens

Hee dank je wel Cindy! Ik ga mijn best doen voor een mooi reisverhaal.

Maaike

Have fun mama!!

Jolande

Dankjewel, jullie ook!

Mark Rommens

Een fijne vakantie gewenst en geniet van al het moois. Tot nu toe ziet het er prachtig uit. Staan er ook nog grotere steden in de planning?

Jolande Rommens

Dankjewel Mark. Grote steden worden lastig. De grootste stad is Reykjavik maar dat is nog kleiner dan Breda. Dus nee echt grote steden kennen ze hier niet. IJskand heeft 380000 inwoners en 330 daarvan wonen in Reykjavik. We doen de stad nog wel aan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!